VINTER REA 60% RABATT FRI FRAKT IDAG

    Returpolicy

    RETURER

    Vi har en 60-dagars returpolicy, vilket innebär att du har 60 dagar på dig att begära en retur efter att du mottagit din vara. För att vara berättigad till retur måste varan vara i samma skick som när du mottog den – oanvänd eller obegagnad. Du behöver också kunna uppvisa kvitto eller annat inköpsbevis.

    Livstidsgaranti gäller på alla varor så länge förpackningen är obruten.

    För att vara berättigad till gratis retur måste förpackningen vara obruten och produkten oanvänd. Om förpackningen har öppnats står kunden för returkostnaden.

    För att initiera en retur, vänligen kontakta oss på info@premiumgigantensweden.se. När din retur har godkänts får du instruktioner om hur och vart du ska skicka paketet. Om varan levererades defekt står vi för returfrakten. Varor som skickas tillbaka utan att först ha begärt retur godkänns inte.

    Vi ansvarar inte för paket som inte hämtas ut av kunden. När paketet har levererats till postombudet är det postens ansvar att meddela dig om ankommande paket.

    Du är alltid välkommen att kontakta oss med frågor om returer på info@premiumgigantensweden.se.


    SKADOR OCH PROBLEM

    Kontrollera alltid din beställning vid mottagandet. Kontakta oss omgående om varan är defekt, skadad eller om du fått fel produkt, så att vi kan utvärdera situationen och åtgärda problemet. Vi ansvarar för returkostnader för produkter som levereras skadade.


    ÅTERBETALNINGAR

    Vi meddelar dig när vi tagit emot och inspekterat din retur, och om återbetalningen blir godkänd eller ej. Vid godkänd retur återbetalas du automatiskt via din ursprungliga betalningsmetod.

    Om produkten är skadad eller har defekter orsakade av användning, förbehåller vi oss rätten att göra ett prisavdrag vid återbetalning. Observera att det kan ta viss tid innan din bank eller kortutgivare behandlar återbetalningen.